Currículo
Experiencia
Retribución
Funciones principales
-Nascut a Llubí el 14 de maig del 1995
-Graduat en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat de les Illes Balears
(2017)
-Cursant 4t del grau d’Economia de la Universitat de les Illes Balears
-Certificat B2 de català
-2017-2022 treballant en el sector bancari realitzant funcions tant administratives com comercials.
Perceb 2.379€ nets mensuals i té categoria laboral A1.
-Informe inexistència de fraccionament contractes menors.
-Informes sobre els costos directes, indirectes i laborals dels contractes oberts.
-Revisió de les declaracions trimestrals d’IVA i IRPF.
-Memòries econòmiques IFS.
-Estudis econòmics per modificació d’impostos, taxes o preus públics.
-Estudis econòmics dels preus de les licitacions.
-Elaboració del PES (Pla estratègic de subvencions) i tramitació de les seves modificacions.
-Informe sobre qualificació de contractes com a leasing o renting amb proposta d’imports a comptabilitzar.
-Elaboració d’esborrany de pressupostos.
Currículo
-Nacido en Montuïri el 3 de junio de 1993.
-Master de doble titulación en Dirección Financiera y Control de Gestión por la Business School Barcelona y la Universidad de Barcelona. (2018-present).
-Graduado en Administración de Empresas por la UIB (2014 a 2019).
-Grado Superior de Administración y Finanzas por IES Felanitx (2.012 a 2014). -Bachillerato por IES Sineu (2009-2012).
Experiencia
Estuve trabajando en una gestoría ejerciendo tareas de revisar declaraciones trimestrales de IVA e IRPF.
Y estos últimos años he estado trabajando en el sector bancario, realizando tareas tanto comerciales como administrativas.
Retribución
Percibe 2.371,08 € netos mensuales y tiene categoría laboral A1.
Funciones principales
-Informe inexistencia de fraccionamiento contratos menores.
Informes sobre los costes directos, indirectos y laborales de los contratos abiertos.
Revisión de las declaraciones trimestrales de IVA e IRPF.
-Memorias económicas IFS.
-Estudios económicos por modificación de impuestos, tasas o precios públicos.
-Estudios económicos de los precios de las licitaciones.
-Elaboración del PES (Plan estratégico de subvenciones) y tramitación de sus modificaciones.
-Informe sobre calificación de contratos como leasing o renting con propuesta de importes a contabilizar.
-Elaboración de borrador de presupuestos.
